e

hejsan!

Publicerad 2009-08-15 01:41:02 i Allmänt,

förlåt för dålig uppdatering ;d!
men idag(fredag) har jag inte mått så jätte bra precis!
men man mår som man förtjänar!
anyway!
igår var det fest i sandskog, väldigt lyckat måste jag säga, men som sagt drack väl lite för fort eller något eftersom att jag blev som jag blev.
men coffe ringde far min som kom och hämtade oss vid tio tiden!
när vi kom hem så gjorde vi nog inte så mycket la oss i sängen, sen somnade jag!
jag vaknade vid kvart i fyra på morgonen, sen kunde jag inte somna om förens sju! ;ss
och efter det vaknade jag vid tio.. suck!
och btw, jag har skaffat linser (H)

och ja, här är en bild från tranemo som jag fick idag (:

fototaget av ; Pontus Höök från NewYork

owell, vad tycks.?

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-08-15 06:38:46

hehe oki nja det e visfestival hemma i köping så det blir väjl åka dit o kolla sen blir det sonja alden o sanna nielsen på söndag



händer idag då?

kram

Postat av: Emma

Publicerad 2009-08-15 11:27:54

Ska ut ikväll. Sj?

Postat av: sandra

Publicerad 2009-08-15 14:58:19

det e inte fel det heller ;)

tycker du om den nya designen?

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela