e

hemma!

Publicerad 2009-08-17 17:37:19 i Allmänt,

gud så trött jag är! steg upp klockan nio (tro det eller ej) men det är faktiskt sant!
åkte till rottne/växjö, klockan kvart i tolv, sen red vi!
ja VI red, och det var kul! men ingenting jag börjar på som sport!
vi red nellys sommarhäst Sally, en riktig goding!
asså massa bilder kommer sen eller något för just nu orkar jag inte!
jag kommer också lägga upp en video på när jag rider, (fem minuter lång) men jag hoppas på att ni kommer att kolla på den!
nu ska jag ner och kolla vad jag ska äta!
puss på dagen, nelly och maria! <3

Kommentarer

Postat av: Ämmah

Publicerad 2009-08-17 18:38:13

Aaw tack! :D<3 Din är minst lika söt, kärlek är bäst:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela