e

hothothotttttt!

Publicerad 2009-08-06 21:14:15 i Allmänt,

godkväll alla läsare,
dagen har ut så här mer eller mindre ;

vaknade med rebecca klockan halv ett tiden,
gick ner och åt
kollade på tv
cyklade ner till ica <;
åt middag,
körde moppe ner till ica sen hem till rebecca ;)
hoppade studsmatta,
stack till sandskog och badade en stund,
sen hem ;)

sitter just nu hos rebecca, men ska snart ta mig hemåt och byta kläder (:!
imorgon blir det som sagt kodagarna med mia (:

kom dit vettja ;) " men jag vet inte var han bor o;" haha suck xD
owell puss :*

Kommentarer

Postat av: MISCHA

Publicerad 2009-08-06 21:28:04

20! :) du då?

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-06 22:00:13

sv; exakt :) själv så är man ju helt jävla sönderbränd ;O haha suck.

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-06 22:09:52

Aa faktiskt, jag ska nog göra tacos i veckan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela