e

illa.

Publicerad 2009-08-24 21:14:33 i Allmänt,

hejsan, igår efter jag hade städat klart stack jag till rebecca och julia :) hade trevligt, borsett från allt mitt klagande (förlåt)
sen stack julia hem, men jag stannade kvar hos rebecca, sen bestämde vi oss för att dra hem till mig och hämta sov saker, så vi sov hos henne :)
somnade runt tolv tiden.. suck,
natten var rent förjäv*ig, kunde inte somna pga att jag har blivit sjuk, och så vaknade jag vid fem idag på morgonen och kunde inte somna om, sen när väl klockan ringde klockan sex så somnade jag en gång i kvarten typ, för klockan ringer först 06;00,06;15,06;30,06;45,07;00 så jag somnade mellan där hela tiden, (nödvändigt?)
sen vaknade jag ju av att jag hade så sjukt ont i nacken och ryggen sen täpt i näsan.. suck, men jag tvingade upp rebecca ur sängen klockan sju, för hon skulle duscha. sen gick vi upp o fixade oss och åt, sen drog vi till skolan vid tjugo över åtta :)
och fy vad jag har mått dåligt idag, huvudverk , ryggverk, nackverk, halsverk.. och allt möjligt! kommer säkert gå hem från skolan någon gång i veckan.. åh jag blir tokig på dessa nedrans förkylningar!
Puss på er sötnosar<3

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2009-08-24 21:39:53

haha jag trodde det stod "nedrans flytningar" xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela