e

jag hatar mitt schema!!

Publicerad 2009-08-20 17:20:25 i Allmänt,

här har ni det beviset på att jag HATAR mitt schema!

skit kan jag ta, men när dom går förlångt och verkligen INTE tänker så börjar man ju förf*n undra?!

om det inte är ngn som ser vad det står så hjälper jag er lite
den rosa pilen eller kluddret besrkiver att jag är ensam medans alla andra (mina kompisar) är på lektion
den gröna pilen eller kluddret beskriver att jag är ensam medans alla andra äter!?

förhe*vete vad tänker ni med egentligen?! ÅÅH jag blir galen!
tack vare den skiten idag förstörde det halva min dag.. TACK så jätte mycket det UPPSKATTAS verkligen... Inte!

Kommentarer

Postat av: Ämmah

Publicerad 2009-08-20 17:26:59

Din pojkvän har iaf bra musiksmak :) Slipknot äger ju <3

Postat av: Douglas Berkö

Publicerad 2009-08-20 17:34:44

Hej!



Kul blogg! Tävling på min, kika gärna in!



Vill du förresten ha fler besökare på din blogg? Jag hittade två sidor som går ut på att man tipsar andra som registerar sig, så får båda två träffar! Testa du med, funkar kanon! http://www.viraltrafik.se/?douglasberko http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=douglasberko



MVH Douglas, d.berkö

Postat av: Ämmah

Publicerad 2009-08-20 17:49:05

Du gillar mer punk eller? :) Va mer för band lyssnar du på? Bullet for my valentine? Dead by april?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela