e

kaos, eller inte?

Publicerad 2009-08-05 18:48:40 i Allmänt,

hej sötnosar :)!

var i stan idag en snabbis, körde ihop sig lite grann med bussen ( den kom inte )
så vi fick skjuts in av ngn tjejs pappa som med skulle in till stan sjukt snällt av dom!
när vi kom in så skulle rebecca klippa sig så vi rusade dit och det gick på en kvart ungefär, träffade även min morbror (jarkko, som jobbar där på gränslös)
vi stack till donken för att jag var lite smått hungrig så köpte en cheeseburgare och milkshake- lovely!
sen träffade vi mini erik och en liten klas med hah^^ länge sen man träffade erik ponken!
sen kom kenth och hämtade oss så körde vi till donken igen för att rebecca var sugen på milkshake o pommes så vi köpte det med ;D
och nu ska jag ner och käka tacos, helt underbart!
på fredag blir det stan igen KOdagarna då med maria älskling ;> om ni vill träffas så säg till.
puss på er och dagen!

Kommentarer

Postat av: thereshartman

Publicerad 2009-08-05 18:49:17

Sv: Typ inge varit med kompisar sj? :-)

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-08-05 18:50:26

sv; haha ja vilken dag alltså..!

Postat av: MISCHA

Publicerad 2009-08-05 18:55:12

ja de är väl så :)

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-08-05 19:02:04

sv; haha ja!

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-05 19:18:05

Gud vad gott med tacos!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-06 21:08:09

sv; :) ja, eller hur :D vad bra :D ja, värmen blir man trött av. men man ska ju inte klaga när den äntligen kommer ;D haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela