e

~kräftskiva~

Publicerad 2009-08-22 23:23:10 i Allmänt,

hej och hå det fick gå!
idag var jag bara trött och ledsen, men tillslut kom jag över min depprition(?) och hade kul!
mamma pappa raimo och jag cyklade ner till tobbe och teija på kräftskiva :)!
riktigt trevligt och kul!
hade tänkt att stanna i bara någon timme, men jag kom just hem och vi stack ner vid sex tiden eller något(:
vi åt god mat, och kräftor. (min första kräfta för två år tillbaka typ)
när jag var mindre så åt jag och rasmus mest kräftor av allihopa! men jag har tappat suget för det^^
nu ligger jag i min säng och lyssnar på " knock you down - keri hilson,kanye west och neyo " diggar den ;) hihi
snart ska jag sova, och imorgon SKA jag städa, och min älsklings bästavän rebecca fyller år imorgon! BYXMYNDIG ÄLSKLING! glöm alla problem, ta moppen och skit i cykeln! jag älskar dig ! <3

god natt allihopa! <3

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2009-08-23 01:10:14

tack älski!

<3

Postat av: chennie

Publicerad 2009-08-23 02:37:24

heeejheej skulle du kunna vara jätte SNÄLL och gå in och rösa p mig i http://deity.blogg.se/

tävlingen handlar om veckansblogg och det skulle betyda så mycket om jag fick din röst hörd så snälla gå in på http://deity.blogg.se/ och rösta på nummer 6 (chennies.blogg.se)

<333

Postat av: PERSSON(den manliga blondinbella) ?

Publicerad 2009-08-23 03:14:59

bara bra.ska lägga mig är dunder trött- hur är det med dig? Ska fan bli stjärna på mitt senaste vblobb :D hahaha kolla på mitt senaste vblogg så vet du vad pinsamt betyder :D haha, men det skiter jag i.Bloggen är som sagt byggt på åsikter och killen som bjuder på sig själv.Nu ska jag sova är trött. Godafton

Postat av: vive

Publicerad 2009-08-23 11:26:22

Sv: Haha! Du är inte den första, men visst gör hon det? :O :)

Postat av: Katie

Publicerad 2009-08-23 11:55:50

Ja, Knock you down är riktigt bra!

Skoj med kräftor, det är typ fyra, fem år sedan jag åt någon!

Jo, det har du kanske rätt i!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela