e

kvällen blev oväntad!

Publicerad 2009-08-29 21:46:47 i Allmänt,

tjatja,
jag har något väldigt sjukt att berätta, men väldigt kul ändå!
en kompis till mig (som jag vatt ovän med sen maj ungefär)
skrev till mig på msn och frågade om vi kunde träffas och snacka.
och visst det gick jag med på, så hon kom hit till mig vid fem tiden och stack just hem (kl är 21.45)
jag blev ju förståss väldigt paff när hon skrev till mig, och bad om att få förklara vad som hände mellan oss för några månader sen då.
och det är helt sjukt så mycket man inser att man har saknat den personen innerst inne, medans på det yttre syns det inte ett dugg..
men tack för denna kvällen linnea, och jag hoppas att vi kan fortsätta på detta spåret och förbli vänner!

nu ska jag ta mig upp och duscha, sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på film(om det går att se den på datan vill säga)
puss på er allihopa, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-08-29 22:20:32

Hoppas jag med, tack för snacket oh allt (toasten och päronet, godast på länge)!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela