e

mysdag!

Publicerad 2009-08-30 19:20:26 i Allmänt,

tjatja,
dagen har vatt väldigt lugnt,tjock och mysig :)
tog moppen till rebecca vid tolv och var där till fyra tiden eller något, vet inte riktigt.
anyways efter det stack vi hem till mig gjorde ingenting gär men jaja. sen åkte jag med mamma pappa timmy och emelie ut till anan och frank och lämnade av franks födelsedagspresent!
vi köpte en katt till honom, så sjukt söt så jag ville behålla den för mig själv!
nu ska jag käka kebabtalrik och sen ska jag bara slappa och tänka på coffe!
och jag är lite ledsen för att nullknull inte kommer imorgon, eller hon skulle nog komma i slutet eftersom att vi ska ta skolfoto imorgon. och eftersom att dom tattarna har tagit bort uppsamlings kortet så måste man ju försöka vara med från början.
men nu får ni ha det så bra så kanske jag hör av mig senare!
puss,

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-08-30 19:43:47

sv: hihi(a) Vad ska du göra i veckan då? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-30 19:45:02

tänekr du på då :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela