e

myskväll

Publicerad 2009-08-05 13:46:54 i Allmänt,

hejsan allihopa, igår var jag först med coffe, körde hem honom vid fem tiden ;>
Sen stack jag och spelade fotboll med ma girls ;*
vi blev lite varma så vi stack ner och badade en stund :) inte så kallt som jag hade trott!
efter det stack vi till millis och tjockade oss med pizza/pommes/kebab mums !
rebecca och jag bestämde oss för att tillbringa natten tillsammans ( sjukt länge sen vi träffades o va)
när vi kom hem till henne så tog vi oss ett bad i badkaret med massa skum och levande ljus mysigt som fan!
och sen var hon så dum så hon råkade boka tid för klippning via internet så vi ska snart in till stan!
Hahah så fult :)!

men ni får ha det så bra allihopa :* puss<3

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-08-05 14:46:45

haha förlåt för klipptiden (a) vi kanske kan gå lite på stan iallafall för din skull ;) love you <3

Postat av: TheresHartman

Publicerad 2009-08-05 14:47:17

Sv: Tack! :-D bara bra, sj? :-)

Postat av: MISCHA

Publicerad 2009-08-05 18:38:12

gött! jo det är bra. bara grymt trött..

Postat av: Julia BL

Publicerad 2009-08-05 18:59:16

sv: Tack så hjärtligt! Kul att du tycker det :)



Isadoras alltså, mineral eller vanlig? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela