e

oups,

Publicerad 2009-08-25 16:15:21 i Allmänt,

ojsan, jag somnade visst, runt en timme eller något <; riktigt skönt att sova!
jag var just nere och tog mig lite havrefras , riktigt gott var det,
asså jag vet att ni tycker att jag bara klagar hela tiden, men det är sjukt så ont i halsen jag har... värre än att svälja nålar typ..
jag blir hemma imorgon med, inte för att jag vill, men för att pappa säger att jag måste typ, vill ju dit och vara med nelly :(
och förståss träffa coffe, men risken är att jag smittar honom och alla andra, så när jag väl kommer tillbaka så är säkert alla andra sjuka, så brukar det vara.. nelly och jag var ifrån varandra i två veckor (under skoltid) bara för att vi smittade varandra, första vecka var hon sjuk, sen andra var jag.. så typiskt!!
näe nu ska jag lägga mig och kolla på tv eller något! (: puss

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-08-25 17:09:19

mahahah fan vad kasst när vi smittade varandra xD !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela