e

rubrik

Publicerad 2009-08-08 17:01:18 i Allmänt,

hejsan allihopa, seg dag idag, vaknade vid lite över tolv tror jag och nu håller jag på att hungrar ihjäl!
ska nog ner och laga lite mat, för mamma och pappa ska in på ko-dagarna (dom bara lämnar mig helt ensam) haha suck !

jag saknar christoffer som ett svin med >; usch ja!

puss på er ;)

                                                                                                                      
                                                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela