e

rubriken

Publicerad 2009-08-28 15:49:38 i Allmänt,

tjatja,
förlåt för dålig uppdatering, men jag hade ingen tid över igår, så det fick bli nu!
kom hem från skolan för en stund sen, den var rätt okej idag, men fruktansvärt seg ;)
har vatt sjukt hes idag med haha underbart!!
lite om igår med kan jag ta,
kom hem från skolan , åkte till stan i rena naffset.
köpte present till rebecca älski, en väldigt väldigt fin navelpiercing, hade nästan kunnat behålla den själv ;) om ni undrar hur den ser ut så kan ni ju fråga rebecca själv om du trycker här-> srebecca.blogg.se
om ni nu har tur så kanske hon visar er den.
efter det på stan så åkte vi upp till skopunkten och jag köpte mina efterlängtade skor gud så jag har letat efter sånna! det var nästan så det sken om dom ;)
sen åkte vi och åt på kina ~hongkong~ sen vidare upp till maxi och köpte massa mat <;
haha, ett par goda skratt fick jag mig där i alla fall (Y)
nu ska jag snart äta, sen ska jag vidare till växjö typ och hämta en katt , dock är den inte våran men vi ska ge bort den till mammas o pappas kompis som fyller år! så det blir nog bra med den biten ska vi se :>
näe, nu ska jag ta och kila iväg, så kanske vi hörs senare!
och föresten, min tv har dött.. REST IN PEACE!


Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-08-28 19:29:02

mihih fett snygga :) inte för att jag hade kunnat gå i skolan med sånna haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela