e

skola, dädesjömarknad

Publicerad 2009-08-21 17:16:44 i Allmänt,

hejsan, hemma från skolan och dädesjö nu ;> skolan var väl helt okej, dädesjö var skoj <;
var där med mia becca ebba och julia :D och så träffade vi emil ,anton svensson, anton roth tobbie och richard ;dd jag fick en hammare av plast (ni vet sån som piper?) av anton svensson bara för att han sabbade mitt kast ;( hihih
ikväll ska jag ut dit igen typ, med maria, kommer säkert bara stå där (men aja) hoppas det är fint väder bara,
men jag kommer väl hem ikväll igen någon gång? eller ah vi får se!
puss hej<3


I miss you baby!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-08-21 17:27:48

bra att du tyckte att din skola var okej :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-21 17:34:10

- låter ju bra !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela