e

trött som man är tillsammans med huvudverk

Publicerad 2009-08-08 00:18:20 i Allmänt,

hej allihopa, sjukt trevlig kväll med maria älskling! <3
var i stan på ko-dagarna, käkade kina och träffade lite annat folk,
först gick vi ut från tegnergallerian , och så ser jag Amanda (kusin) som bara fortsätter att gå, sen en meter ifrån mig så börjar hon gallskrika och säga VAFAN GÖR DU HÄR :D:D:D:D:D och är skit glad xD haha
sen träffar jag älskling som är med sina små vänner som heter pitnus och henkrik (o sen ngra andra)
hehe det var hur mys som helst!
Saknar coffe som ett svin!
och jag hoppas att maria och raimo blir friska :'( fan vad jobbigt allt är just nu..
puss på en härlig kväll !

maria älskling, jag önskar att du blir frisk igen, :( <3
raimo jag vill att du kommer hem nu
:( <3
christoffer jag vill ha dig hos mig hela tiden
:(<3
rebecca bästavän du är underbar som fan!
<3
jag älskar er som in i he**ete<3!

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-08-08 00:29:38

<333333333333333

Postat av: julia

Publicerad 2009-08-08 16:00:47

är mia sjuk?

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-08 16:36:38

Aa tacos är skit gott :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela