e

vad arg man kan bli!

Publicerad 2009-08-17 20:29:45 i Allmänt,

jag tror jag spricker snart, visst inget stort att bli" arg " för men asså, innan var jag hur trött som helst, men visste att jag var tvungen att duscha liksom , så går och tar mig en lång skön dusch, sen när jag är klar är jag typ pigg..
men jag ska stänga av datorn vid nio har jag bestämt!! så man kanske kan somna lite tidigare idag!
imorgon ska vi kanske färga marias hår så då blir det i alla fall något gjort sisa dagen på sommarlovet och friheten

puss <3

Kommentarer

Postat av: Ämmah

Publicerad 2009-08-17 20:34:29

Ja :) Det var helt underbart! Naaw gick det bra då?! :D

Postat av: Annika

Publicerad 2009-08-17 20:39:11

Svar: tack, min kompis som har gjort den! O så hjälper det ju när man har en sån söt kisse oxå:)



man får lov att bli småsur o arg ibland:) mänsklig rättighet:)



kram kram

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-08-17 20:41:26

sv: hihi men det är lugnt millan (: men jag säger dig bara att hade du ut och sprungit hade du blitt pigg och på grymt bra humör :D jag är iaf de!!! :D:D tack för en as härlig dag !<3

Postat av: p

Publicerad 2009-08-17 20:57:58

sv. haha ja men eller hur ;D

haft en bra daG?

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-08-17 21:00:08

sv: men om du hade sprungit förut hade du blivit pigg sen trött när du ska sova :) jag är jätte trött nu men jag måste se dexter :O <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela