e

hallo=)

Publicerad 2009-07-25 13:45:49 i Allmänt,

tjosan allihopa.
nelly har åkt hem och jag är ensam igen... suck
ehm igår hade vi skit kul, cyklade ut i skogen och tog lite kort ^^ och idag vaknade jag upp med en festing >: och jo, det kliade väl en aning x) och ingen av oss vågade dra bort den och mamma var inte hemma :// bluöö
well efter vår cykeltur stack vi in i bastun och sjöng lite, bastade med dock och badade ;D
sjukt skoj =D måste göras om!! ha det bra gott folk.

här kmr lite bilder.



    


   


   

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela