e

Bad update!

Publicerad 2009-11-23 16:09:10 i Allmänt,

yes, väldigt dålig uppdatering, men det blev lite ändrade planer igår.. eller planerna som jag inte ens hade kanske jag ska säga.
men jag och min familj åkte till Lindås och hälsade på världens sötaste vovvevalp! så sjukt söt hund vet jag inte när jag såg sist, och nu snackar jag valp!
så jag kom hem igårkväll vid nio tiden ungefär, sen gjorde jag ångbad och mös lite för mig själv, sen skulle jag somna, och jag kunde verkligen inte sova! usch jag hatar sånt, så jag låg vaken till halv tre ungefär.

idag ska jag få någonting gjort, vara med rebecca, nästan tusen år sedan vi var sist eller ? haha, och jag vet precis våra planer inför idag!
hihi, 

p

s
s

Kommentarer

Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

Publicerad 2009-11-23 16:10:44

sv. varsågod :D

Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

Publicerad 2009-11-23 16:33:38

sv: tack :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-23 16:46:47

Vad tycker du om texten jag la upp i mitt senaste inlägg? :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-23 17:12:20

ibland skickar du dubbelt, vet du om det :(?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela