e

dålig uppdadering den här veckan

Publicerad 2009-11-07 17:08:56 i Allmänt,

.. så förlåt! har inte haft tid, och inte vatt på humör. men kanske blir bättre i helgen? får se lite, måste ju nämligen plugga till tyska provet på tisdag, och hemkunskapen till på fredag.
26 sidor i tyska (prov) palla det. sen ungefär 60 frågor på hemkunskapen jag orkar inte med det, matte har jag också som jag borde göra, sju sidor ungefär. hm den här veckan kommer suga!
det ända bästa kommer bli att få träffa christoffer!
nu ska jag kila! förlåt för tråkigt inlägg..
puss på er bara tyskan på bilden

Kommentarer

Postat av: My Vestlund

Publicerad 2009-11-07 18:12:10

sv: hehe okej!

Ha det bra :)

Postat av: Idjjaa,<3

Publicerad 2009-11-07 18:31:52

Händer ikväll? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela