e

dålig uppdatering=...

Publicerad 2009-11-04 18:00:11 i Allmänt,

...Ingen tid för data!
hejsan allihopa eller något. orkade inte blogga igår, kom hem från staden vid nio sen orkade jag inte göra någonting efter det.

Tredje dagen på praon idag, det är helt sjukt så fort det har gått ändå. Igår var jag och "Lilly" nere på stan och kollade på egon när hon spelade upp, det var liksom helt awesome. åkte hem med tio över åtta bussen och vem kommer inte bakom mig om självaste pojkvännen? fan vad paff jag blev, men sjukt glad också mest glad förståss! Vi tillbringade nästan hela bussresan hem tillsammans. fyfan vad jag saknar honom jappjapp!

Nu ska jag kila ner och äta, sen får jag se vad som händer.

hoppas ni har det bra i alla fall, och hoppas att ni läsare fortfarande kollar på min blogg och håller utkik efter mina uppdateringar! men just nu kan det vara lite segt att kolla eftersom att jag knappt hinner blogga!

puss på er allihopa!

Kommentarer

Postat av: linnea!

Publicerad 2009-11-04 18:39:52

lilly och milly <33

Postat av: Sara

Publicerad 2009-11-04 19:48:15

Hej!

Hur mår du?

Ha en bra fortsatt kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela