e

en dag med nelly

Publicerad 2009-11-30 21:03:05 i Allmänt,

snoppsan allihopa! dagen har varit helt underbar, hade en liten låtövning idag med Julia, Hanna & Amanda vi övade på låten som vi ska sjunga på lucian om två veckor, och för att vara ärlig, vi låter helt awesome hihi. så vi satt och övade i drygt en timme, sedan var det dags för idrott. vi spelade wollyboll, haha och det ska vi spela mot våra lärare om ungefär tre veckor, fasen vad kul det kommer bli! jag bara total älskar våra traditioner, och bäst av allt, jag älskar att vara NIA! jag vet att det låter konstigt men, jag vill inte sluta braås skola.. har man gått på braås i tio år, så är man väl van eller haha?
efter skolan i alla fall, så följde nellygullefjun med mig hem, och vi satte och direkt och började äta, eller plugga vad som ni än tycker är bäst öhö! hon tog åtta bussen hem till RUTTNE ihi, men vi ses ju imorgon igen liksom helt dunderbart.
nu ska jag se till att få mig i ordning för sängen, sen ska jag sova hade jag tänkt, är väldigt trött och har huvudvärk efter allt plugg!
jag har tre prov den här veckan och det suger hi!
måndag- blankt

tisdag- matte prov

onsdag- tyska omprov

torsdag- fysikprov (som jag måste få vg på)
fredag-
blankt

ja, ni ser ju, det suger, blä!
men nu ska jag kila! ha det bäst puss

Kommentarer

Postat av: pernilla

Publicerad 2009-11-30 21:20:05

sv: naaajs ju ;D

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Publicerad 2009-11-30 22:00:08

sv; haha okej :D

Jag ska snart sova, god natt! :)

Postat av: simone

Publicerad 2009-12-01 10:22:07

Lycka till på provet idag! :)

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-01 15:33:42

jag har inga fjun :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela