e

ett halv år sen

Publicerad 2009-11-09 19:36:24 i Allmänt,

Idag är det exakt ett halvår sen som jag och älskling blev tillsammans igen. och imorgon är det exakt ett halv år sen som jag konfirmerade mig, hellyeah vad fort det har gått! det är så sjukt vad tiden flyger iväg.
men anyway, ni får gärna säga grattis om ni vill hihi<; Christoffer jag älskar dig!


Dagen har vatt sjukt jobbig, eller har den ? inte i skolan kanske, men hemma har den det i alla fall! direkt efter skolan (ungefär 16.00) tog jag fram tyska mappen och satte mig för att plugga inför provet imorgon! gud, jag ska säga er, att böja olika adjektiv på tyska är inte det lättaste att kunna! jag har hellre ett fysik och ett biologi prov istället för det här tyska provet! jag hatar tyska, jag har hatat tyska sen jag gick i sexan. när jag började sjuan höll jag på att byta tyskan mot sv/eng, men min lärare sa att" om du byter till svenskaEngelska så kommer du få ett betyg mindre än alla andra!" Eller något liknande så jag bestämde mig för att försöka hålla tyskan uppe ett tag och försöka lite igen, och det gick bara bättre och bättre tills jag började nian och fick Mario! ackack, han är inge skoj, eller jo, han är rolig och så, inte sträng alls, förens det kommer till läxor och prov!
anyway, det här suger, och jag måste fortsätta att plugga, vi hörs imorgon igen, om jag överlever provet vill säga, önska mig lycka till? - Dagen slutar med huvudvärk!

puss på er söta läsare!

Kommentarer

Postat av: http://gaabriiellaas.blogg.se

Publicerad 2009-11-09 20:43:02

haha okej :)

Postat av: http://gaabriiellaas.blogg.se

Publicerad 2009-11-09 20:53:55

jo de e bra :) sjdå?

Postat av: http://gaabriiellaas.blogg.se

Publicerad 2009-11-09 21:22:47

oj, försök sova lite?

Postat av: Simone

Publicerad 2009-11-09 22:28:54

Stort grattis till er! : D

Postat av: Charlie

Publicerad 2009-11-09 23:17:17

tackar så mycket :))



hoppas du haft en bra dag!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-10 00:52:38

fin blogg :D

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

Publicerad 2009-11-10 14:52:10

sv: härligt! :) jo toppen här!

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-11-10 18:18:07

sv : vad bra (:



kramkram :*

Postat av: charlie

Publicerad 2009-11-10 19:28:36

bara bra här själver? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela