e

förlåt allihopa..

Publicerad 2009-11-25 22:09:47 i Allmänt,

..för sena svar, men bloggen har varit helt fucked up idag. och inte bara för mig verkar det som, men nu är jag tillbaka, och alla kommentarer är svarade.

Nu kan vi börja om på nytt igen. hade ju inga riktiga lektioner idag heller, sjukt skönt alltså. gjorde ju som sagt intervju idag, eller något liknande i alla fall. jag fotade och andreas ( en klasskompis till mig ) ställde lite frågor, sedan gjorde vi ett bildspel på våra bilder. När jag skulle hem från skolan, bad Linnea mig att ta hem hennes moppe till mig, och jag reagerade mest på att jag knappt kan hantera en vespa. men det gick super ändå, sjukt kul var det att köra i alla fall, jag har inte kört en vespa sen i sommras när jag provkörde Nellys runt i samhället.
jag tycker dom är lite obekväma att svänga med, så jag nöjer mig med min underbart envisa crossmoppe, höhö.
Dessutom fyller jag ju snart sexton så då får jag ju ändå börja köra bil, hur kul kommer inte det att bli?
hm, vad finns det mer att berätta.. Jo i helgen blir det partyparty igen, men jag ska nog inte dricka.. jag känner inte direkt för det även om det var längesen nu, men man kan ju ha skit kul utan att dricka, och dessutom kanske jag slipper alla tårar och gräl om jag inte dricker? hm, vi får se lite hur det blir.
nu ska jag sova i alla fall, så vi hörs imorgon puddingar,

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-11-25 22:14:02

Hejhej,



Häftig blogg faktiskt! ;D

Postat av: charlie

Publicerad 2009-11-25 22:17:28

det går föööör fort :((



det är bara bra själv?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela