e

försökte lära mig..

Publicerad 2009-11-12 21:20:30 i Allmänt,

.. en låt av my chemical romance på gitarr, innan! det gick väl inte så jätte bra, eftersom att:

1. jag har aldrig spelat gitarr förutom på musik lektionerna i 7-8!

2. det var plockackord "tabs"

3. jag sjöng bara med istället för att spela den!

haha så ni ser ju hur duktig jag är ibland! christian (fritidsledare) försökte lära sig den han också! skillnaden var bara att han kunde det, men inte jag, haha pinsamt!
jag glömde även mobilen hemma, eller rättaresagt i bilen, den hade glidigt ur fickan när jag klev ut ur bilen utan att jag märkte det, så jag fick samtidigt lite panik när jag upptäckte att den var borta. jag menar jag pallar inte bli av med två mobiler på ett och samma år! inte direkt det man vill, fast jag vill ju ändå ha ny mobil, och jag fick reda på igår att mitt abonemang går ut sista november! helt underbart, för det betyder att jag snart kan köpa ny! men jag tror jag ska köpa den för egna pengar den här gången! jag menar det är ju trots allt jul snart och jag vet redan att jag aldrig skulle få en ny mobil nu eftersom att jag fick den jag har nu i maj. men det finns många saker som man vill här i livet men inte kan få. intesant? 
men ni kanske har något förslag på mobiler med touch?

näe, nu ska jag kila! ni får ha det så bra allihopa!

pussss

här får ni även en bild på mig (inte bland de nyaste kanske men lev med det!)

Kommentarer

Postat av: charlie

Publicerad 2009-11-12 22:31:09

whei bilder :D

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-11-13 19:03:18

sv:<3!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela