e

fytusan vad sköndag!

Publicerad 2009-11-20 15:50:35 i Allmänt,

japp så sant som det är skrivet! (förlåt nelly för mitt tråkiga inlägg men..)
dagen var väldigt skön idag, vaknade fem över åtta, drog till skolan sen hade vi två lektioner sen håltimme (eller tvåltimme som jag brukar säga) eftersom att vi hade rast i två och en halv timme, hih! så vi drog till millis och käkade pizza började vid ett med matte sen hade vi slöjd sen slutade vi! hur underbart som helst!
och jag mår prima idag! ska nog sätta mig och försöka sticka lite på mitt slöjdarbete.. haha kul va?
det känns som att A L L A ska in till stan för att se premiären av new moon men jag gör det någon annan gång, istället, ni vet när den har blivit liite uttjatat, så gjorde jag nämligen med första filmen, jag såg den första gången med rebecca hemma hos henne för någon månad sen.

men nu orkar jag inte sitta här mer, så vi hörs väl senare!

puss på er allihopa!

Kommentarer

Postat av: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

Publicerad 2009-11-20 15:54:12

sv; aha ja verkligen :D

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-11-20 16:32:55

det var ju inte tråkigt :D roligt för en gång skull, du brukar bara skriva att du är så trött och bajs :D!<3

Postat av: simone

Publicerad 2009-11-20 16:52:53

Tar man alla trailers som finns ute på new moon och ser dem har man sett hela filmen :O Jag har inte sett någon, tack för det ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela