e

godmorgon som fan

Publicerad 2009-11-08 10:14:21 i Allmänt,

vaknade för en stund sen, har legat och kollat på tv. nu sitter jag och lyssnar på musik, gamla melodifestivalen låtar, haha! ska upp till morfar idag, och sen till mormor en sväng också, eftesom att det är farsdag idag. och jag har fortfarande inte köpt någonting åt pappa.. men jag kör på det gamla vanliga, trisslotter och marsipan hii!
och imorgon är det skola igen, efter två veckors ledighet, så känns det nästan skönt(!?) jag vet att jag är sjuk, men jag bryr mig inte. Nu ska jag se till att få mig lite fixad så vi hörs senare. puss på er allihopa! Christoffer Ily!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela