e

har redigerat bilder sedan klockan ett

Publicerad 2009-11-15 16:36:25 i Allmänt,

hejsan!
vaknade klockan ett idag, så jag satte på datan och började redigera bilderna som jag tog igår. jag ska försöka övertala mamma och pappa om att köpa pizza idag, lite småsugen på det. jag blev precis klar med redigeringen och klockan är halv fem nu. och just nu sitter jag och kollar på "janne långben the movie" haha gud vad längesen det vad jag såg den, jag och min kusin (rasmus) kollade alltid på den när vi var mindre, men nu vet jag inte vart filmen har tagit vägen. ni som inte har sett den, borde se den hihi. jag sa ju igår att jag kanske skulle in till stan med Linnea och äta Kinamat, men hon fick inte åka in för sina föräldrar, tråkigt nog. för det hade varit riktigt mysigt att åka in. så istället för det så gjorde jag något vettigt av dagen och redigerade bilderna som sagt.
imorgon är det måndag igen, och det betyder skola. bild, idrott, elevensval! gud alltså jag orkar inte med skolan längre. men det är ju inte så länge kvar nu. men så är det ibland, vi har minst tre prov innan jullovet också! nu ska jag ner till mamma och pappa och tigga pizza, hihi!
ni får ha det mega bra!

här är en bild från igår. Trols och Rasmus
puss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-15 19:19:44

texten på bilden förstör bilden helt och hållet, annars var bilden fin

Postat av: emeilia 'em' westerberg

Publicerad 2009-11-15 19:44:29

svar till anonym;

de som jag tog bilderna åt ville att jag skulle skriva mitt namn på bilderna. dess utom så ska det på en ram runt bilden så texten kommer knappast att synas. och väldigt onödigt att kommentera anonymt.

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

Publicerad 2009-11-15 20:37:01

söt bild :*

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Publicerad 2009-11-15 20:58:25

sv; Haha :D

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Publicerad 2009-11-15 20:59:15

Söt bild :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela