e

hård dag

Publicerad 2009-11-05 17:29:34 i Allmänt,

jupp, väldigt hård dag, vaknade halv sju ojsan! bussen går vid sju och jag fick stressa mig igenon frukost och alltihop. men vi hann ändå. kom in till stan vid kvart i åtta och tog en sväng in på coop för att köpa cola. sen vidare till jobbet. började på mejeriet, usch vad tråkigt. lunch vid tolv sen vidare till "special" där träffade jag en riktigt trevlig tjej som hette anna, sjukt rolig och så. så idag vid klockan fyra ville jag inte sluta jobba?!
Så imorgon är det alltså sista dagen, och ikväll ska jag köra stenhårt på boxningen, eller ah försöka i alla fall! jag har längtat så sjukt efter den här dagen! nu ska jag ner och käka ,sen sticker jag!
puss på er

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-05 17:59:06

sv. okej :9 gör du då? :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-05 18:11:01

sv. okej hehe :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-05 21:07:24

sv: lite allt möjlgit :P sj d? :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-05 21:07:31

sv: lite allt möjlgit :P sj d? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela