e

inga riktiga lektioner på två dagar

Publicerad 2009-11-24 15:05:35 i Allmänt,

H U R  S K Ö N T  Ä R  I N T E  D E T  ?

Hade såkallad skapande skola idag, vilket jag fortfarande inte förstår meningen med vad namet är?
i alla fall, när jag kom till skolan idag, så skulle ett trettiotal nior ta bussen in till stan till SVT. Nu fick ni säkert en tanke " fick ni vara med i TV?" då kan jag svara på den frågan isåfall.
Nej, det fick vi tyvärr inte, men det hade vart väldigt kul, Även om nästan ingen av oss som var med hade roligt där inne. vi fick nämligen vänta på bussen i en timme och tio minuter, innan vi fick åka hem. Det var hur segt som helst. När vi kom tillbaka till skolan så samlades vi, och snackade om morgondagen.
Så imorgon ska jag ta med mig min kamera till skolan, och sedan ska vi fota och intervjua några elever, sedan ska vi fixa med bilderna i en data , så det blir som en rullande text till bilderna, om jag förstod saken rätt. så det kommer nog bli hyfsat kul i alla fall. sen ska vi göra ett uppslag , som en tidning ungefär. jag lägntar faktiskt till morgondagen.

ikväll ska jag ner till fritidsgården och tjecka in läget, sen vid nio blir det Andra Avenyn, ~äntligen tisdag~

Puss på er alla underbara bloggläsare.

Kommentarer

Postat av: hannasblogg

Publicerad 2009-11-24 15:14:03

söt du är! =) eller visst är det du? hihih

Postat av: simone

Publicerad 2009-11-24 15:30:23

Så otroligt vacker! :D

Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

Publicerad 2009-11-24 16:08:54

sv: jo det är bra själv sötnos ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela