e

ingen boxning

Publicerad 2009-11-05 21:11:57 i Allmänt,

blev bara fotboll idag på så kallade på boxningen, haha men gud så kul det var.
det blev ingen boxning pga att vi bara var fyra personer. sen spelade jag fotboll och Lilly bara övergav mig, jäveljävel, spelade fotboll med typ nio killar.. hrm måste nog erkänna att jag har bättre kondition än flera av de som var där ikväll, och då är det sjukt haha!
jag ska försöka dra mig till sängs och sova lite så jag orkar med sista dagen på praon imorgon. sen i helgen M Å S T E (!!) jag plugga!
tyska prov på tisdag, usch och fy så det blir till att plugga skallen av sig för att vara med christoffer blir det ju inte av med i helgen eftersom att han skulle till malmö.. fuckfan! men vi får höras imorgon!

Puss & G O D N A T T en pömsig liten Milly!

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2009-11-05 22:10:17

SV: oj.. haha :D Hela veckan, hmm.. i korthet - jobbat :D Vad har du gjort? :)

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

Publicerad 2009-11-06 00:42:29

sv: hehe härligt. jodå. det hade väl kunnat vara bättre dock! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela