e

lite om..

Publicerad 2009-11-15 00:11:49 i Allmänt,

..helgens händelser!

Igår fredag: först var det skola, det sög! efter skolan följde världens finaste med mig hem. och vi gjorde som vanligt, gick upp på mitt rum, somnade, vaknade, åt tog en sväng till ica, kollade på tv och somnade. haha vi är alltid så sociala tillsammans, men jag älskar dig ändå babe!

 

Idag lördag: vaknade med älski halv ett, eller ah, typ av att han slängde sig över mig och undrade vad klockan var.. haha jag menar, kolla klockan själv och låt mig sova eller? jatack, hih. eh, vi gick ner och åt tacos, sen åkte han hem, sad_millis! jag tog en snabbdusch, och fixade mig, sen åkte jag mamma&pappa ut till flygerås och jag tog lite julkort på våran familjs kompisars familj(!) sen åkte jag ner till fritidsgården, där träffade jag massvis med trevliga människor. linnea och jag körde singstar, och det var helt fett awesome. sen stack hon hem och jag stannade till halv tolv. och nu ligger jag här och ska redigera lite bilder, gå ner och hämta tacos sen sova.

 

Imorgon söndag: ska jag förmodligen in till växjö med Linnea och äta Kina~mat, yumie!
men nu ska jag kila, jag hoppas att ni allihopa har haft en trevlig lördag, eller en trevlig helg kanske jag ska säga!
puss  på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela