e

no title

Publicerad 2009-11-18 16:53:10 i Allmänt,

hejsan allihopa!
skoldagen idag suttade! hade så kallad sjättedagen idag, efter praon, men vi snackade ingenting om våran prao liksom..?
jag är inte på världens bästa humör idag heller pga en liten mini sak. men det lär gå över snart. sjukt hungrig är jag också så jag ska snart äta. jag kom hem från skolan vid kvart över fyra tiden eller något, bara för att mia tvunget skulle vänta tills alleballe hade åkt hem (han åkte klockan fyra) lite segt och det dämpade inte direkt hungern.
på våran första rast idag, så stod jag i fritidsgården och hörde hur någon pratade om tungpiercings och så, så jag drog mig till konversationen och där stod min kompis med nypiercad näsa&tunga! gud så snyggt det var! jag var förstås mest avundsjuk på tungan, eftersom att just jag inte är så mycket för näspiercings. (på mig då villsäga) men på andra kan det vara väldigt snyggt!
tack för mig, nu ska jag kila!
puss ha den bra allihopa!

Kommentarer

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Publicerad 2009-11-18 17:56:26

sv: Okej, gör det de fortfarande? :S Har försökt att fixa det.

Tack för att du svarade! :)

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Publicerad 2009-11-18 17:56:59

sv; Okej :D

Jag svarar på kommentarer :)

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-11-18 20:53:51

sv: jag är trött på såna konversationer bara.....<3

Postat av: linnea!

Publicerad 2009-11-18 21:04:25

oh vem var den kompisen? JO JAG =D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela