e

prao dag NR 1

Publicerad 2009-11-02 18:14:46 i Allmänt,

dagen har vatt rolig, men trots allt jobbig! ångrar inte att jag tog den här platsen, inte än i alla fall!
nu har jag bara ont i ryggen, luktar banan och är cp trött, *yami*
tog bussen in till växjö vid 07.05, hey gratis bussresa.. hade inte gjort något om det hade vatt mitt busskort istället för skolans. men anyway, kom in till stan 07.40 väntade på nelly som kom ungefär 2 minuter efter mig.
vi fick dock vänta 15 minuter innan vi blev insläppta, haha! men jag orkar inte berätta vad vi gjorde idag, det kanske kommer en liten sammanfattning i slutet av veckan eller ngt.
vi slutade i alla fall fyra, och bussen gick halv fem, så jag kom hem vid fem.
nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag sova.. eller nä, inte riktigt, men nästan!

puss på er allihopa & min bästisprao kompis :*

Kommentarer

Postat av: Linnea!

Publicerad 2009-11-02 19:49:40

jag börjar klockan 10, as chill =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela