e

skolkoll...

Publicerad 2009-11-11 16:52:27 i Allmänt,

... idag! åkte in till stan idag med alla i årskurs nio. gick först till kungsmad, inte direkt vad jag hade tänkt mig, men, aja. sen gick jag , malin, rebecca och några till , till john bauer. kollade in IT-medie linjen, det verkade hur mysigt och kul som helst! så jag har nog redan bestämt mig om JohnBauer! Det som första val, sen andra val blir nog kungsmad, samhäll medie, och tredje antingen handell, eller frisör.. kanske florist? äsch jag vet inte! jag får se lite, har ju trots allt till februari att fundera! dagen var i alla fall väldigt lyckad! och nu ska jag äta, sen ska jag kila ner till församlingshemmet och se vad dom gör där nere idag. imorgon är det boxning igen, hoppas det blir någon bara. på fredag hoppas jag på christoffer, sen på lördag blir det förhoppningsvis flygerås och fotografera. puss på er älskade bloggläsare!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-11 17:06:17

sv: samma här :D gör du då? :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-11 17:09:27

sv: okej hehe :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-11 17:09:49

sv: okej hehe :P

Postat av: klaudia

Publicerad 2009-11-11 18:27:40

sv;det är bara bra,själv då:)?

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Publicerad 2009-11-11 20:46:40

sv; Härligt! :D

Det är bra med mig med:)

vad ska du göra i helgen?

Postat av: B E X

Publicerad 2009-11-11 21:44:58

om du inte skulle komma in på jb eller samhäll varför skulle du komma in på frisör då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela