e

somnade på fysiken hah!

Publicerad 2009-11-19 17:06:55 i Allmänt,

hejsan allihopa, som ni säkert förstår så är jag riktigt trött! jag somnade nämligen på våran fysik lektion, sov ca halva dvs 25 minuter, men läraren sa inte ens till mig heller, hur gött som helst! kanske inte lika roligt sen på de två sista lektionerna dock.
vi hade lucia övning idag igen, gud vad skönt det är att slippa en massa lektioner nu när det börjar närma sig jul och så. lite mindre än en månad kvar till lucia, hih!
ikväll ska jag boxas för första gången på tre veckor tror jag?
och just nu sitter jag och hickar, höhö! jag ska kila, sen ska jag äta sen drar jag!
hoppas att ni mår bra allihopa!

puss

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2009-11-19 20:23:54

Haha vad gottit :P

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Publicerad 2009-11-19 20:52:51

sv; oj haha hade jag aldrig klarat :O

Kul att du svarade på frågan! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-19 21:24:41

haha jaha det var därför du såg lite sömnig ut...

Postat av: EVELINA

Publicerad 2009-11-19 21:25:26

/// EVELINA.. (jag skrev faktiskt men det bara försvann :o)

Postat av: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

Publicerad 2009-11-20 15:38:24

är man trött så är man ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela