e

du är bäst älskling

Publicerad 2009-10-04 22:33:53 i Allmänt,

tjatja,

jag kom just att tänka på en väldigt väldigt viktig person i mitt liv, en som jag iof alltid tänker på.
som ni nog redan vet så pratar jag ju förstås om min pojkvän. Han är bland det finaste som finns, bland det finaste jag har i mitt liv, utan honom i mitt liv, vad fasen skulle jag gjort? som pojkvän eller inte pojkvän, han är ändå bland det viktigaste och finaste jag har! hur vet jag det? jo, för varenda gång jag ser att han loggar in på msn, varenda gång jag hör att han smsar mig, jag blir alltid glad och kan knappt bärga mig förens jag får tag i min telefon för att se vad det står. varje gång jag ser honom får jag som en klump i magen, och nu är det ingen sån där dålig klump i magen som man inte gillar utan det är helt tvärtom, jag blir så glad när jag ser honom stå där i korridoren när jag kommer till skolan, när jag går fram till honom och när han drar mig intill sig, så tänker jag nästan direkt att, "tänk att du är min, bara min!" det är inte varje tjej som får känna sig så lycklig som jag får göra precis nu! älskling, du är så bra! så fin, så underbar! jag älskar dig mest av allt, min christoffer ahlm<3

det var det jag ville säga, bara tömma hjärnan på allting, men fortfarande ha det kvar inom sig liksom! 
är det någon läsare som känner igen sig i det jag har skrivit?
i alla fall, det är den allra bästa känslan som man kan ha!
nu ska jag sova, och jag kommer somna med ett gigantiskt leende på läpparna, ååh vad jag längtar tills imorgon!
puss christoffers egna

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-10-04 22:56:19

Åh vad kul med nya besökare till bloggen, vad glad jag blir när du skriver några rader!!!Kul att du gillade den, hoppas du kommer tillbaka flera gånger och skriver lite då och då...



Kram på dig!

Postat av: THE SAME

Publicerad 2009-10-04 23:04:21

ja det blir super! :) Jag har två i naveln där uppe och under eller vad man ska säga :)och hade i läppen förut. du själv ? Kram <3

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-10-04 23:08:46

sV.Tackar tackar :) Din vovve på headen? Nej jag äter dån inte några bullar vart fall så djurens dag är bättre :D

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-10-04 23:09:28

Fint skrivet förresten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela