e

21-2-10

Publicerad 2010-02-21 14:18:15 i Allmänt,

söndagar är inte min dag, det ända bästa med dom är ju förstås att man kan sova hur länge man vill eller? jag sov iallfall till 13.30 idag, gud så skönt. jag behövde det inför den här veckan.
idag ska jag på kalas hos min "morfar" som fyller 76, lätt att hålla reda på eftersom att jag föddes när han fyllde 60, så det blir samma siffra i slutet hela tiden hihi smidigt!
och imorgon ska jag åka skidor?! haha ojsan hur ska det här gå undrar jag..
tror vi skulle filma mig första gången ner för backen, så vem vet, ni kanske får resultat eller inte.
nu ska jag springa upp och göra mig iordning sen ska jag kolla efter när vi ska till mormor!
pusssss

Kommentarer

Postat av: Leonard

Publicerad 2010-02-21 14:58:10

Hej! Allt bra? :)

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-02-21 15:43:50

längtar till imorgon iiiiiihh fan vad kul det ska bli !!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-21 15:51:08

hur gammal är du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela