e

4/2 Grattis saranda

Publicerad 2010-02-04 16:32:20 i Allmänt,

Torsdag
Idag fyller saranda 16 grattis dude!
Nu är snart allting med niantröjorna och det fixat, bara några namn kvar som ska skrivas på sen äre bara att sända iväg skiten.
rätt skön dag idag med, hade två lektioner innan idrott sen två tre lektioner innan manus skrivandet till musikalen.
just nu sitter jag och skriver på en svenska läxa som ska vara inne imorgon. men jag vet inte riktigt om det räcker att skriva så som jag har gjort eller om det ska vara mer.. ååh dumma lärare alltså.
idag händer inte alls mycket, måste plugga på mitt omprov i so tills imorgon, så det är väl dags för mig att kila.
hör kanske av mig senare om jag har lust.

puss på er!'

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2010-02-04 16:54:56

ohshiiiit vilken fin blogg ;oooo

hur är det med dej ? :)

Postat av: lisa

Publicerad 2010-02-04 20:54:07

sv; bara bra :)

kan du hjälpa mig att bestämma hårfärg ? :)

kolla lite längre ner i bloggen så ser du :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela