e

bad update!

Publicerad 2010-02-16 15:27:15 i Allmänt,

hejsan alliihopa förlåt för riktigt dålig uppdatering den senaste tiden. men igår hann/orkade jag inte och dessutom somnade jag i soffan med mitt tyskaprov framför mig som jag hade idag.. hur det gick? ingen aning men jag chansar på IG!
mer än helften i min klass får IG ändå så det är ju ingenting att skämmas över. dessutom så är våran nya lärare lite smått retard, han ger oss prov på runt sju sidor? hrm na han e ingenting för mig kan jag ju säga!
nu har jag bara kemi provet och bildinlämnings uppgiften kvar den här veckan sen är det äntligen sportlov och födelsedag! WOOOHO.
Hur ser erat sportlov ut?
mitt ser lite ut såhär ( från helgen ) :

Fredag 19/2: -
Lördag 20/2: Time to fylla år och fira mig och bror
Söndag 21/2: -
Måndag 22/2: Förmodligen med FG och åka skidor i Iseberg (?) haha ojoj jag på skidor..?
Tisdag 23/2: -
Onsdag 24/2: -
Torsdag 25/2: Ullared med FritidsGården
Fredag 26/2: -
Lördag 27/2:-
Söndag 28/2: -

Hrm tja, inte alls mycket planerat men det kommer ju in mycket mer poå schemat nästa vecka!
och Älskis åker till förbannade skåne på min födelsedag, ÄCKLIG BLÄ PÅ DET!

puss häj

ÅÅH juste Imorgon fyller min finis till bästis år, GRATTIS NELLLLLÖ! ( trottern.blogg.se <--- BESÖK )

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-02-16 16:17:38

hihihi tack älskade basjbarn!><3333333333333

Postat av: Emme

Publicerad 2010-02-17 11:49:16

Grattis till dig, din bror och Nelly!! :D

Postat av: simone

Publicerad 2010-02-17 13:53:00

had ejag haft lov hade jag flytt sverige ^^

Postat av: MAHIIILDAS

Publicerad 2010-02-23 18:54:29

vet du när vi åker från braås till ullared?:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela