e

cp dator!

Publicerad 2010-02-13 15:46:50 i Allmänt,

förlåt för riktigt dålig uppdatering men jag har inte haft tid.
I torsdags sov Rebecca hos mig, så det var mest hon som satt här medan jag duschade. och igår sov älskissnutte hos mig och jag ville inte vara boring och sitta nere vid datan hela kvällen, så jag gar fan i att blogga. men nu har ni mig här igen med huvudverk och trött som tusan.
jag hade tänkt att gå och göra mig lite te och sätta mig med min stickning, men mamma hann före mig och snodde stickorna och körde igång, visst får hon göra klart min halsduk haha.
men teet vill jag inte skita i , så jag ska fixa det sen ska jag nog fixa mig också. ska nog ner till gården ikväll och se om det händer något skoj där.
Älskling åkte hem vid tre, och jag är smått nere, men jag ska nog komma upp igen ska ni se!
men jag hör nog av mig lite senare, så jag hoppas att ni har det bra.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela