e

haha suck!!

Publicerad 2010-02-18 21:28:47 i Allmänt,

Tror min bror har smått pms på mig just nu, men pallar inte bry mig direkt suck!
drog ner till fritidsgården innan för att se om det fanns någon som var social där. inte en jä*el kan jag ju säga, alla sitter och glo på det där förbannade OS hela tiden, dessutom snor OS andra programens tid BIG HATE på det säger jag bara!
och imorgon har jag prov, hur tusan kommer det att gå egentligen?
Elektrokemi, nja inte min grej direkt, hade IG i kemi ett bra tag i åttan, men nu har jag nästan kämpat mig upp till G+ feel proud!
na, nu är det nog dags för mig att kila till sängen, har en skoldag kvar framför mig med prov och jobbiga lektioner, sen är det äntligen sportlov! GUD vad skönt.
vi hörs väl imorgon puss på er

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2010-02-19 10:07:27

Godmorgon vackra Emeilia, vad ska du göra för fredagsmysigt idag?

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-02-19 19:12:10

sv: jaa ,vi ska bara fjanta oss i skolan! kan vi inte skärpa oss! ne men det var bara en rubrik haha<3

Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Publicerad 2010-02-19 20:04:15

Håller med dig.

Vart kommer den vita klänningen du har på dig på bild i headern?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela