e

HISSAR/DISSAR

Publicerad 2010-02-08 20:21:26 i Allmänt,

Det var ett väldigt bra tag sen, så här kommer lite smått och gott.

HISSAR: 
1: Att jag snart blir sweet sixteeeeen! 
2: Att jag har världens sötaste pojkvän(!!) 
3: Min ögonfärg.. jag vet att jag låter skrytsam, men min morbror har gett mig mycket bättre självförtroende när det gäller sånt här med utseendet!


DISSAR:
1: SNÖN bara så starkt!
2: Alla som skryter, ååh jag är så trött på sånna personer..
3: KISSIE(!!!!!!!!!!!!!!) gud, hur störande är hon inte?!..
4: Att min dator är på lagning och att jag inte har någon musik..
5: Killarna i min klass, så himla omogna!
6: mitt hår o my god!



Kommentarer

Postat av: Leonard

Publicerad 2010-02-08 21:38:54

Okej, vi ska ha idrottsdag imorgon, karate och promenad hahah! Vad ska du göra?

Postat av: simone

Publicerad 2010-02-08 22:25:52

vad har du för ögonfärg? :D

Postat av: B E X

Publicerad 2010-02-09 14:39:22

haha vem skryter om sin ögonfärg då? ;)

Postat av: Elina

Publicerad 2010-02-12 17:45:28

vilken charmig blogg du har !:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela