e

I having a day from hell

Publicerad 2010-02-27 18:25:51 i Allmänt,

lugn kväll får det bli känner jag nu, mamma och pappa är i flygerås medan timmy och emelie sitter på sitt rum och är är nere vid teven och kollar på tecknat hih, jag känner att jag inte orkar göra någonting ikväll så jag tänker bara sitta här i min ensamhet och äta upp resten av godiset sen igår och dricka cola - bara vara onyttig.
skulle behöva börja träna igen, jag följde mitt schema väldigt bra första dagarna men sen slutade jag orka, så jag tänkte att jag skulle försöka börja igen när skolan startar.
nu ska jag göra mig lite te och fortsätta att kolla på tecknat.
jag saknar min finaplutt så sjukt mycket också!

Tusan vilket skönt väder det har varit nu sen i onsdags, är våren verkligen påväg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela