e

I was asleep

Publicerad 2010-02-05 19:21:31 i Allmänt,

kom hem från skolan, sen gjorde jag smörgåsrån med ost och smörgåsgurka namnam. sen gick jag upp och råkade somna, så skönt. sen vaknade jag av att jag var kissnödig så jag gick ner och fick känna äcklig matos så jag gick upp och somnade igen. sen skrek morbror på mig att jag skulle äta men jag ville bara sova vidare. men sen tog jag mig ner och möttes upp av tre hundar varav en inte var våran, utan det var "lille" kenzo, gud vad stor han har blivit.

Vi hade två och en halv timmas rast i skolan idag, så nelly och jag stack till pizzerian och käkade, sen hade vi en timme kvar på rasten så vi spelade Sjuan med almir och vi slog vad om att den som förlorade varje gång skulle få dricka ett glas stort vatten som rymmer fyra dl tror jag. det var väldigt kul, bortsett från att jag förlorade fyra gånger av sju, så nelly förlorade de tre andra gångerna, snacka om kissnödig efteråt! vi tävlade lite om den som skulle spy först eller kissa ner sig först, jag tror inte att något av det hände, men det var väldigt nära haha. Jag tror inte att jag vill ha ett sånt glas med vatten på väldigt länge hihi.

imorgon ska jag in till stan för att gå på ett möte vid 14.00, vet inte riktigt när jag kommer hem, men det märks nog.
hoppas att ni alla har en bra och skön fredag, så hörs vi nog imorgon.
pusspuss

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2010-02-05 20:10:14

Lät härligt det :D Har också legat och sovit, skönt :P

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-02-07 13:58:32

Haha du är gullig du :D



Asleep är ett ord annars blir de ju - Jag va en sömn! haha

Postat av: emeilia 'em' westerberg

Publicerad 2010-02-07 15:00:19

emelie: haha ): mobba inte min engelska :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela