e

I'm home

Publicerad 2010-02-06 17:25:34 i Allmänt,

hemma från mötet i stan nu. gach vilken lång dag det har varit, men gud så skoj det har varit.
vaknade hos morbror vid tio tiden så jag stack hem vid lite över elva. tog en snabb dusch och sen fixade jag mig i ordning för att sedan ta 12.40 bussen till växjö.
på bussen satt Linnea Anna och Evelina, sen i rottne hoppade Nelly på. vi tog sällskap upp till Teleborg Centrum.
där pratade vi lite om "livet är en fest" som vi ska hålla i nu i maj månad. det kommer nog bli bra, hoppas jag.
efter det fick vi kuta till bussen för att hinna med den men icke då, så vi fick vänta i tio minuter till. haha aldrig mer säger jag bara, ska jag ha högklackat i stan, jag säger bara "AOUCH mina fötter!"
sen kom vi ner till centrum igen och då fick anna och jag för oss att vi skulle springa till MC donken och äta lite på tjugo minuter haha.. och där kommer springandet in igen, men vi genade igenom intersport i allafall, så det gick lite fortare än att springa med höga klackar i snön utanför.
tog två cheeseburgare och sen sprang vi tillbaka till bussen. tur var så hann vi iallafall, var lite orolig där ett tag eftersom att jag var med skolans mest otursaktiga unge i världen så trodde jag att vi skulle missa bussen.
men inte då, nu är jag i allafall hemma, och mamma och pappa ska just tvinga i mig pizza idag igen, BLÄ!

tack för mig puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela