e

,

Publicerad 2010-02-26 13:31:47 i Allmänt,

hejsan allihopa, gårdagen var helt awesome. börade med nästan tre timmars bussresa ner till ullared och sen shopping i fem timmar. snacka om slut i benen, men jag köpte inte direkt något speciellt, bara massvis med hudprodukter och sånt.
kom hem vid åtta tiden igår, sen direkt när jag kom hem hoppade jag in i duschen och fixade mig sen stack jag på fest.
jag kan ju bara säga att jag mår som jag mår idag, rätt bra fast sjukt trött och knappt någon matlust haha men oj så kul det var! ska se om jag kan få tag på några bilder :)

men dags att gå älskling kommer till mig snart så måste upp och städa ;$

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela