e

kväll med..

Publicerad 2010-02-04 21:35:54 i Allmänt,

Amanda och Tobias!
gick ner till fritidsgården med amanda och so mappen i högsta hugg, kände att det var dags att plugga lite.
Försökte få in lite information om judendomen , kristendomen och islam samtidigt som allt det roliga hände där nere, lyckades väl inte så bra.
men jag kom på ett bra och lite roligare sätt att blugga på- genom att förhöra tobias på frågorna och han svarar ( han kunde alla svar utantill?! och han är ett år yngre än mig.. hmm) sen efter det så förhörde han mig på samma frågor så satte det sig! helt perfekt sätt för mig att plugga på. men då gäller det ju som sagt att den andra redan kan alla svar i huvudet haha.
men nu ska jag dra en sväng med alla pappren igen, sen ska jag sova.
och imorgon är det fredag igen?! shit vad veckorna går fort.
bara femton dagar kvar till meine födelseday YEY!

godnatt

Kommentarer

Postat av: Lollo

Publicerad 2010-02-04 21:49:37

bra att du kunde frågorna =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-05 17:35:50

händer på alla hjärtans dag då;b?/a

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela