e

lördagen

Publicerad 2010-02-27 15:54:51 i Allmänt,

bästa helgen på länge.
igår började det med att jag och rebecca vaknade efter en jävla fest, smått bakis var man sen traskade vi hem till anna för att hämta min telefon som hon hade fått med sig hem när hon hade ringt efter min far.
gick hem till rebecca och drack te och åt frukost där, sen tog vi oss en gemensam dusch (i olika duschar dock)
sen smet jag hem och städade mitt rum lite grann.
älskling kom till mig vid sex ungefär. vi gick upp och kollade på tv och åt godis (fetton).
så mysigt har jag inte haft det på länge med den pojken kan jag ju säga ( pga att vi inte har kunnat vara något på lovet ehe.. )
vaknade någon gång vid elva tiden idag kanske? sen låg vi och skrattade åt " musslan- muslan och mulan " i sängen i en dryg halvtimme haha.. vi fick pizza till frukost, sen åkte han hem vid tre och jag har tråkigt nu!

time to go
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela