e

lyckan är tillbaka

Publicerad 2010-02-20 23:57:41 i Allmänt,

visst finns det mycket saker som man blir lycklig av i livet?
just i mitt fall så är det Min pojkvän, Pengar och mina Fina vänner!
Just idag så är det pengarna, min älskade födelsedags present idag fick bli en fin blomma av timmy, glenn, emelie och camilla, sen av allihopa fick jag 1150:-
sen plus att jag fick mitt barnbedrag igår hur toppen är inte det? snacka om shopping när vi sticker till ullared WOHOO!

dags för mig att sova, riktigt trött efter en lång dag.
puss på er allihopa eran födelsedagsbarn!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-02-21 10:12:31

hoppas du hade en bra födelsedag gumman (:

Postat av: B E X

Publicerad 2010-02-21 11:21:46

sv; ja =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela