e

nationella prov

Publicerad 2010-02-09 14:56:48 i Allmänt,

usch ja, hemsk rubrik men alla måste någongång göra det.
som sagt så hade vi alla nior nationella prov i svenska idag, "I GRÄNSLANDET" var temat, så nu har vi bara två delprov kvar sen är svenskan över. hoppas det gick bra för mig kände mig väldigt stressad på slutet så jag hann inte riktigt utvekla mina svar.
hinner inte sitta här nu, jag måste verkligen städa mitt rum och torka golvet, hade en väldigt jobbig kväll igår.
ett cola glas stod på nattduksbordet och en toarulle på sängkanten, en liten stöt och det låg kladdig coca cola över hela golvet + min "Kära" stickning huhu..
time to cleaaaaaan

NIO MÅNADER TILLSAMMANS MED MIN FINIS IDAG!

puss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-14 10:31:36

Grattis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela